
Obecnie elektrostymulacja jest usługą coraz częściej poszukiwaną przez klientów. Po kilku latach doświadczeń w branży fitness ten rynek urósł i obecnie nie jest usatysfakcjonowany z oferowanych usług w tym zakresie. Dzisiaj dajemy Ci 5 podstawowych wskazówek, które pomogą Ci wyciągnąć jak najwięcej z usług treningu personalnego i odnieść sukces w dziedzinie elektrostymulacji. 1. Nie kłam
Generowanie oczekiwań klientów wyższych niż to co jesteś w stanie im zapewnić spowoduje u nich frustrację, a także rezygnację z Twoich usług. Zostań prawdziwym specjalistą z zakresu aktywności i stwórz ambitny, ale osiągalny plan. W branży fitness klientom oferuje się bardzo wiele. Teraz przyszedł czas na to by dać swoim klientom pewność poprzez dobrze wykonywaną pracę. 2. Unikaj monotonii
Bardzo często zdarza się, że trenerzy popadają w codzienną rutynę, co oznacza, że kończą na opracowaniu i aplikowaniu tylko kilku rodzajów sesji dla wszystkich klientów, co powoduje, że nie czują się oni wyjątkowo, ponieważ program nie został dopasowany do ich celów i potrzeb. W końcu docierają do punktu, w którym zaczynają się nudzić, wyobraź sobie siebie wykonującego ten sam trening przez 3 miesiące… nie odnowisz pakietu, prawda? Postaw się na miejscu klienta i zaoferuj mu pozytywne i ciekawe odczucia. 3. Zwracaj uwagę na przestrzeń, w której przebywają Twoi klienci oraz na swój wizerunek
Wszyscy wiemy, że praca trenera jest trudna i wiąże się z pewnym rodzajem zmęczenia. Co więcej wiele codziennych sytuacji wymagają poświęcenia dodatkowego czasu, czego nie planowaliśmy. Są to dodatkowe drobne zajęcia, które wykonujemy niejako “w tle”, lub nawet o nich zapominamy. Ogólnie, te zajęcia, które nie przynoszą nagrody, będą pierwszymi, które stracą swoją ważność.
Nie pozwól by do tego doszło, na jednym z pierwszych miejsc, które są ważne w Twojej pracy postaw czystość i dobrą organizację. Zależy od tego dobre samopoczucie Twoich przyszłych jak i obecnych klientów. Nie ignoruj ich jeśli chcesz odnieść sukces. 4. Stań się specjalistą i spraw by Twoi klienci się o tym dowiedzieli
Twoi klienci docenią fakt, że jesteś ambitny, profesjonalny, i że wciąż starasz się rozwijać. Nawet jeśli ilość pracy nie pozostawia wiele czasu na zdobywanie nowej wiedzy to musimy znaleźć czas na odpoczynek i naukę. W takich momentach możesz choćby przejrzeć wszystkie informacje jakie zapisałeś w social mediach.
Zainwestowanie części swojego wolnego czasu w naukę może być kluczowe by wciąż być na czasie, zarówno online jak i offline, istnieje wiele opcji, ale musisz wybierać dobre jakościowo źródła wiedzy oferowane przez profesjonalistów. Upewnij się, że zarówno treść jak i wykładowcy spełniają twoje wymagania i zaspokajają potrzeby w kwestii wiedzy.
Włącz swoich klientów do procesu kształtowania. Kiedy wyjaśnisz im, że poświęcasz swój wolny czas i część dochodów na naukę, przekazujesz im swoja pasję i ambicję. Wyjaśnij im w prosty sposób czego się nauczyłeś i jak zamierzasz to wdrożyć do ich programów treningowych. Bez cienia wątpliwości Wasze relacje staną się jeszcze lepsze.
5. Wybierz dobry system do elektrostymulacji
Oferta urządzeń do elektrostymulacji w ostatnich latach znacznie się poszerzyła. Pierwsza generacja dawała możliwość konfigurowania kilku opcji, co wymagało stałego połączenia za pomocą kabla. To bardzo ograniczało możliwości. Następnie pojawiła się druga generacja urządzeń, które próbowano skierować w stronę konceptu działania bezprzewodowego, ale z dużym ograniczeniem odległości i bez możliwości konfigurowania parametrów stymulacji. Najnowsza, choć nie ostatnia, trzecia generacja: bezprzewodowa, dająca duże możliwości konfiguracji i przeznaczona dla wielu użytkowników (kluczowe dla sesji grupowych).
Wiemspro jest pionierem w kwestii urządzeń trzeciej generacji. Po jej pojawieniu się wiele różnych systemów próbowało skopiować jego funkcjonalność i wszechstronność, bez powodzenia. Z Wiemspro możesz dopasować stymulację do jakiegokolwiek treningu lub ćwiczenia. Możesz trenować grupy, organizować treningi outdoor. To wszystko pozwoli Ci zrealizować wymagania każdego typu użytkownika (z wyjątkiem niewielkiej grupy z przeciwwskazaniami).
Sukces Twoich usług zależy od pracowników, jak również od technologii, której używają. Szukaj urządzenia, które nie zagraża Twojej kreatywności i dalszemu rozwojowi.
Comments