top of page

TRENING PERSONALNY OPARTY NA ELEKTROSTYMULACJI



Każdy dobry trener personalny wie, że poziom siły jaki dana osoba może rozwinąć jest bezpośrednio związany z jej zdrowiem i jakością życia. Ta zasada znajduje zastosowanie dla wszystkich grup, niezależnie od wieku, choć w przypadku osób starszych efekty są bardziej widoczne.


Dlatego w programie treningu personalnego tak ważne jest poprawienie poziomu siły w każdy możliwy sposób. Co jeśli specjalne narzędzie pozwoli Ci poprawić Twój poziom siły szybciej i bez potrzeby wykorzystywania większych ciężarów? To narzędzie istnieje i nazywa się Wiemspro.


Zalety treningu personalnego opartego na elektrostymulacji


Badania naukowe kobiet i mężczyzn w średnim wieku prowadzących siedzący tryb życia wykazały, że w trzy tygodnie możliwe jest osiągnięcie znaczącej poprawy poziomu siły (szybciej i łatwiej niż w przypadku konwencjonalnego treningu). Wspominane wcześniej badania wykazały również, że najlepszą drogą do osiągnięcia tego celu jest dopasowanie stymulacji elektrycznej do profilu klienta.


Właśnie tutaj wkracza Wiemspro. System umożliwia dopasowanie programu elektrostymulacji i skonfigurowanie impulsu elektrycznego w odpowiedni sposób. Wykorzystanie tego narzędzia w programie treningu personalnego da Ci możliwość uzyskania lepszych efektów.


W przypadku osób starszych również wykazano zalety tego typu treningu. Pozwala on na zwiększenie poziomu siły, zachowanie, zwiększenie masy mięśniowej, zyskanie większj niezależności i zmniejszenie ryzyka urazu spowodowanego upadkiem. To wszystko bez konieczności podnoszenia dużych ciężarów lub wykonywania ćwiczeń wymagających skomplikowanej techniki.


Co więcej profesjonalni sportowcy również mogą uzyskać poprawę poziomu siły, która przekłada się na wyniki sportowe w szybki sposób. Zalecamy zapoznanie się z potem o piłkarzach.


Zalecamy zastosowanie Wiermspro jako uzupełnienia Twojego programu treningowego i jako wszechstronnego i efektywnego narzędzia.

23 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Opmerkingen


bottom of page